środa, 27 lipca 2016

Witajcie !


Witam wszystkich serdecznie na moim blogu! Od bardzo dawna interesowała mnie praca dziennikarza sportowego, zwłaszcza zajmowanie się tematyką piłkarską. Oczywiście jestem świadomy tego, iż prowadzenie bloga to zupełnie inna para kaloszy, niż pisanie do gazet typu ,,Przegląd Sportowy" czy do tygodnika ,,Piłka Nożna", ale nie ukrywam, że felietony piłkarskie zawsze przykuwały moją uwagę. I dlatego chciałbym się w tym sprawdzić. Na tej stronie będę pisał felietony o tematyce tylko i wyłącznie piłkarskiej. Zastanawiałem się jeszcze nad koszykówką, gdyż jest to dyscyplina, której również poświęcam dużo uwagi. Stwierdziłem jednak, iż nie warto rozmieniać się na drobne i zajmę się tylko jedną wybraną grą zespołową. Osobiście przysiągłem sobie, że żadnego felietonu nie napiszę ,,na gorąco" pod wpływem emocji. Cóż... czy się to uda zobaczymy. Możecie mnie z tym pilnować w komentarzach :). Zapraszam w nich wszystkich do ciekawych oraz merytorycznych dyskusji. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz